Kształcenie
specjalistyczne
z maturą czy bez
Marketing w nowych mediach
Tytuł zawodowy: dyplomowany specjalista w zakresie marketingu w nowych mediach
Kształcenie w systemie stacjonarnym jest realizowane od poniedziałku do środy; w trybie niestacjonarnym – czwartki i piątki popołudniu oraz niektóre soboty – co 2 tygodnie.
Kształcenie ma profil praktyczny. Absolwent osiągnie efekty uczenia się dla 5 Poziomu PRK określone w uchwale Senatu WSZOP dot. kształcenia specjalistycznego z dnia 1 sierpnia 2020 r. dla specjalności Marketing w nowych mediach.
Atuty
Zajęcia będą realizowane w formie konwersatoriów i ćwiczeń będących podstawą do wykształcenia specjalistów z wąskiego obszaru jakim jest branża Marketing w nowych mediach.
Uwieńczeniem kształcenia jest przygotowanie projektu (grupowej pracy projektowej) związanego z profilem kształcenia.
Uczelnia zapewnia nowoczesne wyposażenie laboratoriów, nowatorskie techniki kształcenia, specjalistyczną kadrę – praktyków i ekspertów w dziedzinie marketingu.
6 tygodni praktyk zawodowych.
Ukończenie kształcenia – uzyskanie 90 punktów ECTS oraz 5 punktów PRK – co jest równoznaczne z podniesieniem poziomu swojego wykształcenia i lepszą pozycją na rynku pracy.
- ukończone technikum lub szkołę policealną, albo ukończoną branżową szkołę II stopnia oraz zdany egzamin potwierdzający kwalifikacje w danym zawodzie,
lub - świadectwo dojrzałości.
W chwili rekrutacji nie jest wymagana matura, absolwent otrzymuje świadectwo specjalisty.
Po uzyskaniu świadectwa dojrzałości w trakcie trwania kształcenia absolwent otrzymuje świadectwo dyplomowanego specjalisty.
W przypadku podjęcia studiów kształcących w dyscyplinie zbieżnej z ukończonym kształceniem specjalistycznym, część uzyskanych kompetencji może być uznana przez Uczelnię.
Absolwent kształcenia specjalistycznego w obszarze marketingu w nowych mediach będzie posiadał wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie:
- Planowania i budowania strategii marketingowych,
- Kompleksowej produkcji reklam (od realizacji po montaż) dostosowanych do indywidualnych potrzeb zróżnicowanego klienta,
- Tworzenia grafik reklamowych dla nowych kanałów komunikacji,
- Podstaw komunikacji w mediach społecznościowych,
- Organizacji, realizacji i ewaluacji kampanii reklamowych,
- Dobrych praktyk pracy w organizacji,
- PR i skutecznej relacji z mediami,
- Etyki kształtowania wizerunku oraz praktyki reklamy
- Wysokość czesnego – 1.700,00 zł/semestr (lub 350,00 zł x 15 miesięcy)
- Opłata rekrutacyjna – 85,00 zł