specjalność:

Marketing w internecie

kierunek:

Zarządzanie

specjalność:

Marketing
w internecie

kierunek:

Zarządzanie

Studia licencjackie

3 lata
Studia dzienne
Studia zaoczne

Atuty specjalności

Studia we WSZOP wyróżnia przede wszystkim kadra dydaktyczna, składająca się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem.

  • Budowanie marki w Internecie
  • Strategia komunikacji marki
  • Reklama i PR w Internecie
  • Content marketing
  • Technologie marketingowe
  • Tworzenie stron internetowych
  • Marketing w wyszukiwarkach
  • Social media
  • Warsztaty filmowe

W ramach kierunku Zarządzanie po pierwszym roku można jeden semestr studiów odbyć za granicą (program Erasmus +).

Uczelnie zagraniczne:

  • FHWien der WKW University of Applied Sciences for Management & Communication, Wiedeń, Austria
  • Artevelde University College Ghent, Gandawa, Belgia
  • University of Plovdiv PaisiiHilendarski, Plovdiv, Bułgaria
  • University of Osijek, Osijek, Chorwacja
  • Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Chorwacja
  • University of Zadar, Zadar, Chorwacja
  • Euroacademy, Tallinn, Estonia
  • Vilnius Cooperative College, Wilno, Litwa
  • HochschuleWissenschaften Coburg, Coburg, Niemcy
  • University of Vechta, Vechta, Niemcy
  • Politecnico di Bari, Bari, Włochy
  • Sapienza – Università di Roma, Rzym, Włochy
  • University of Turin, Turyn, Włochy

Zadaniem specjalności jest wykształcenie kompetencji i praktycznych umiejętności potrzebnych do samodzielnego projektowania i realizacji kampanii reklamowych, w sposób zapewniający osiąganie celów organizacji oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami etyki.

Funkcjonowanie na konkurencyjnym rynku wymaga od współczesnych przedsiębiorstw prowadzenia efektywnych działań komunikacyjnych, w tym przede wszystkim reklamowych.

Studia na specjalności Marketing w internecie przygotowują do zarządzania procesami reklamowymi i kreowania pozytywnego wizerunku
w przedsiębiorstwach, posługiwania się narzędziami reklamowymi, wykorzystywania wiedzy do profesjonalnego budowania kampanii promocyjnych, nawiązywania i realizacji współpracy z agencjami reklamowymi, mediami oraz pozostałymi podmiotami funkcjonującymi w sferze szeroko rozumianych usług promocyjnych.

Niezależnie od tego czy prowadzisz własną firmę, chcesz poznać meandry dziedziny marketingu czy też chcesz podjąć zatrudnienie w agencji marketingowej, studia na specjalności Marketing w internecie dają szansę na zdobycie cennych umiejętności i kompetencji. Studia pozwalają uzyskać wiedzę z zakresu brandingu, reklamy, nowoczesnych technologii, budowania skutecznych kampanii marketingowych oraz wielu innych obszarów z dziedziny szeroko pojętego marketingu sieciowego. W toku studiów studenci zdobywają wiedzę z zakresu wykorzystywania najlepszych narzędzi do online marketingu i skutecznego prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Głównym celem realizowanym w ramach studiów licencjackich z marketingu internetowego jest przekazanie merytorycznej, aktualnej wiedzy na temat trendów marketingowych, zasad tworzenia strategii marketingowych, kreowania pozytywnego wizerunku marki w Internecie i formułowania celów biznesowych. Podejmując studia na specjalności Marketing w internecie nasi studenci zdobywają przede wszystkim wiedzę praktyczną, niezwykle istotną w życiu zawodowym. Absolwenci mają możliwość zatrudnienia, w charakterze specjalisty ds. marketingu, w agencji reklamowej, marketingowej a także w działach promocji i marketingu przedsiębiorstw. Celem studiów jest przekazanie specjalistycznej wiedzy w zakresie public relations i online marketingu. Wykładowcy naszej uczelni to specjaliści w dziedzinie marketingu. Uczestnictwo w zajęciach dydaktycznych daje możliwość zdobycia cennej wiedzy niezbędnej do wykonywania obowiązków na stanowisku specjalisty w dziale reklamy, promocji i marketingu.

Absolwenci specjalności znajdą zatrudnienie w:

  • agencjach i działach nowoczesnej promocji i reklamy,
  • agencjach reklamowych, marketingowych i PR,
  • instytucjach samorządowych i pozarządowych,
  • redakcjach portali internetowych,
  • biurach rzeczników prasowych, 
  • jednostkach organizacji społecznych,
  • działach promocji i marketingu przedsiębiorstw.

Gdzie znajdziesz zatrudnienie?

Zdjęcie dra Barbary Wolek-Kocur
dr Barbara Wolek-Kocur

– Nowa technologia nic nie dodaje ani niczego nie odejmuje. Nowa technologia wszystko zmienia.

Neil Postman

Opłaty
studia stacjonarne i niestacjonarne
opłata miesięczna (30 rat)
595 zł
opłata semestralna (6 rat)
2 875 zł
opłata administracyjna (płatna po zakończeniu II i IV semestru)
550 zł
całkowity koszt czesnego przy opłacie semestralnej
18 350 zł
całkowity koszt czesnego przy opłacie miesięcznej
18 950 zł

Wakacje od czesnego

Rozłóż pierwsze opłaty na raty. Zapłać przy rekrutacji tylko 350 zł a resztę do 16 września 2023 r.

Zniżki
wpisowe 0 zł

przy złożeniu dokumentów do 15 marca 2024 r.
20% zniżki na drugi semestr studiów

na studia niestacjonarne przy złożeniu dokumentów do 4 marca 2024 r.
20% zniżki na drugi semestr studiów

na studia niestacjonarne przy złożeniu dokumentów do 16 września 2023 r.

Proces rekrutacji

Jak zapisać się na studia we WSZOP? 

To proste! Wypełnij formularz online a następnie dostarcz niezbędne dokumenty do Działu Rekrutacji. Szczegóły przebiegu procesu rekrutacji znajdziesz tutaj:

Skip to content