Oferta stażu: Wsparcie działu kontorllingu
O firmie Plastic Omnium Auto Exteriors Sp. z o.o. z Kleszczowa
Spragniony wyzwań? Dołącz do grupy, której sercem jest innowacja i przyczyniaj się do rewolucji motoryzacyjnej!
Ze swoimi 37000 pracownikami zlokalizowanymi w 25 krajach i z przychodami w wysokości 9 miliarda euro w 2021 roku.
Plastic Omnium jest światowym liderem w dziedzinie inteligentnych systemów zewnętrznych, systemów czystej energii i modułów front-end.
Dzięki swojej ofercie na rynku paneli zewnętrznych karoserii, Plastic Omnium zapewnia niestandardowe rozwiązania z wielu materiałów o wysokiej wartości dodanej, które w coraz większym stopniu integrują funkcje i zwiększają bezpieczeństwo w celu zmniejszenia masy pojazdu i emisji CO2.
Nasza ambicja? Zapewnić producentom samochodów najnowocześniejszy sprzęt i rozwiązania, aby opracować ekologiczny samochód przyszłości z opcją „connected car”.
Jako odpowiedzialna firma, Plastic Omnium zwraca szczególną uwagę na różnorodność i równość w swoich zespołach, a Grupa zobowiązuje się do równego traktowania wszystkich podań o pracę.
Oferta stażu ważna do: 30.06.2023 r.
Główne obowiązki:
– Przygotowywanie raportów dziennych
– Udział w procesie zamknięcia miesiąca
– Udział w procesach planistycznych (plan strategiczny, budżet)
– Aktualizacja bazy danych w systemie SAP ERP na potrzeby analiz kontrolingowych
Oczekiwania:
– Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, preferowane studia ekonomiczne
– Znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Power Point, Excel: tabele przestawne, funkcje LOOKUP, mile widziane VBA)
– Znajomość systemu SAP – mile widziana
– Znajomość języka angielskiego, min. poziom średnio-zaawansowany
– Komunikatywność, otwartość
– Chęć rozwoju w obszarze kontrolingu produkcyjnego
Oferujemy:
– Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie będącej liderem w swojej branży
– Wsparcie merytoryczne przełożonego
– Możliwość rozwoju zawodowego
Osoby polecone i/lub zainteresowane stanowiskiem prosimy o przesłanie CV na:
rekrutacja.poae@plasticomnium.com