Organizator
Termin: 1 czerwca 2022 r.
Forma konferencji: hybrydowa – stacjonarnie i online
Język konferencji: polski i angielski (tłumaczenie symultaniczne)
Miejsce: WSZOP ul. Bankowa 8
40-007 Katowice
i platforma Teams
Zakres problemowy konferencji
- Logistyka przedsiębiorstw
- Zarządzanie ryzykiem
- Wyzwania w zarządzaniu jakością
- Kompetencje menedżera w dobie kryzysu
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w dobie zagrożenia
- Wizerunek firmy w sytuacjach kryzysowych
- Zarządzanie komunikacją w dobie kryzysu
- Zarządzanie przepływem informacji
- Wizerunek firmy w mediach w warunkach kryzysu
10:00-10:20 – akredytacja uczestników
10:20-10:45 – uroczyste otwarcie konferencji
10:40-11:00 – wystąpienia zaproszonych gości
SESJA PLENARNA I
11:00-11:20 – prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak, Politechnika Śląska, Wpływ pandemii COVID-19 na zarządzanie
11:20-11:40 – prof. nadzw. Olena Gorokhovska, Klasyczny Uniwersytet Prywatny w Zaporożu, Opodatkowanie ukraińskiego biznesu: od kwarantanny do wojny
11:40-12:00 – Elżbieta Kosidło, Inostalex,Wpływ obecnych sytuacji kryzysowych na rynek stali. Perspektywa dystrybutora.
12:00-12:20 – dr inż. Monika Gwóźdź – Lasoń, Akademia Techniczno-Humanistyczna, Zarządzanie inwestycją budowlaną w świetle aktualnych ryzyk inwestycyjnych
12:20-12:30 – dyskusja
12:30-12:50 – przerwa kawowa
SESJA PLENARNA II
12:50-13:10 – mgr Kinga Jureczka, Uniwersytet Jagielloński, Branża TSL w obliczu wyzwań pandemii
13:10-13:30 – Janet Okello, Politechnika Śląska, Obstacles in Implementing Total Quality Management in Service Organizations (Problemy we wdrażaniu zarządzania przez jakość w organizacjach usługowych)
13:30-13:50 – John Akoko, Politechnika Śląska, Developing a Resilient Logistic System in an Enterprise (Tworzenie wytrzymałego systemu logistycznego w przedsiębiorstwie)
13:50-14:10 – Dominika Mazur, OSOM Group, Postawa managera w sytuacji kryzysowej
14:10-14:20 – dyskusja
14:20-15:00 – lunch
SESJA PLENARNA III
15:00-15:20 – dr Jacek Skorus, WSZOP, Zarządzanie uwagą w nowych mediach
15:20-15:40 – dr Paulina Żmijowska, WSZOP/Pointpack, Komunikacja marek w sytuacjach kryzysowych. Case studies
15:40-16:00 – Daniel Kazanecki, Akademia Ideo Force, Na skraju jutra. Rola analityki marketingowej w byciu przygotowanym na nieznane
16:00-16:20 – mgr Juliusz Lerman, Uniwersytet Łódzki, Media społecznościowe jako kluczowe narzędzie komunikacji marki w sytuacjach kryzysowych na przykładzie działań Miasta Łódź podczas pierwszych tygodni wojny na Ukrainie
16:20-16:45 – dyskusja i podsumowanie
KOMITET NAUKOWY
- prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak, Politechnika Śląska
- dr hab. Agnieszka Barcik, prof. ATH
- dr Rafał Katamay, WSZOP
- dr inż. Dariusz Owsiak, ATH
- dr Robert Pysz, ATH
- dr Jacek Skorus, WSZOP
- dr Izabela Wlizło, WSZOP
KOMITET ORGANIZACYJNY
- dr Paulina Żmijowska
- mgr Krystyna Sobecka
- mgr Dagmara Adamczyk
Referaty, które uzyskają pozytywną recenzję będą opublikowane w Zeszytach Naukowych WSZOP znajdujących się w wykazie czasopism punktowanych MEiN. Koszt publikacji to 100 zł.
Kontakt
Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach
ul. Bankowa 8
40-007 Katowice
Tel. 32 355 97 73