tworzenie i promocja stron internetowych na WordPressie
tworzenie i promocja stron internetowych na WordPressie
Szkolenie w skrócie
Celem szkolenia jest stworzenie własnej, niepowtarzalnej strony oraz przygotowanie uczestników do pracy w obszarze tworzenia i promocji stron internetowych.
Marketingowe
tworzenie i promocja stron internetowych
na WordPressie
03.03-01.04.2023Program ›
-
60 godzin (po 45 min.)
-
stacjonarnie lub online
-
2 certyfikaty
- Rezerwacja miejsca po wpłacie 2500 zł
- Całość kwoty należy wpłacić do 27.02.2023r.
Można też wybrać konkretne moduły szkolenia:
Design i estetyka
strony internetowej
04-31.03.2023Program ›
-
22 godziny (po 45 min.)
-
stacjonarnie lub online
-
certyfikat
- Rezerwacja miejsca po wpłacie 1000 zł
-
Zniżka 300 zł przy rezerwacji
do 22.02.2023r. -
Całość kwoty należy wpłacić
do 27.02.2023r.
Strona internetowa
na WordPressie
od A do Z
03-31.03.2023Program ›
-
22 godziny (po 45 min.)
-
stacjonarnie lub online
-
certyfikat
- Rezerwacja miejsca po wpłacie 1000 zł
-
Zniżka 300 zł przy rezerwacji
do 22.02.2023r. -
Całość kwoty należy wpłacić
do 27.02.2023r.
SEO/SEM
&Social media
10.03-01.04.2023Program ›
-
20 godzin (po 45 min.)
-
stacjonarnie lub online
-
certyfikat
- Rezerwacja miejsca po wpłacie 1000 zł
-
Zniżka 300 zł przy rezerwacji
do 22.02.2023r. -
Całość kwoty należy wpłacić
do 27.02.2023r.
Korzyści ze szkolenia
Własna strona
gotowa, w pełni funkcjonalna, zabezpieczona, szybka, zgodna z zasadami SEO
Zawodowe kompetencje
w zakresie tworzenia i promocji stron internetowych (webmaster, web marketer)
Dwa certyfikaty
certyfikat uczelni wyższej (WSZOP) oraz dodatkowo certyfikat w zakresie Google Ads, Analytics i SEO (Devagroup)
Czego się nauczysz
Kompleksowego tworzenia stron internetowych na bazie WordPress, obejmującego strategię, projekt, technologię, najlepsze rozwiązania
Tworzenia angażujących estetycznie projektów, m.in. przy pomocy pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator)
Wykorzystywania narzędzi Google (Ads, Analytics, Tag Manager) do promocji i analizy skuteczności strony
Podstaw strategii i promocji strony w mediach społecznościowych oraz copywritingu i aspektów prawnych strony
Podstaw wykorzystywania różnych narzędzi do zwiększenia efektywności strony (m.in. Chatbot, Livechat, Hotjar)
Co nas wyróżnia
Warsztaty
Warsztaty
Efektywność
Efektywność
Gotowy projekt
Gotowy projekt
Do 12 osób
Do 12 osób
Stacjonarnie i online jednocześnie
Stacjonarnie i online jednocześnie
Zespół
Zespół
Dla kogo
Dla wszystkich, którzy chcą stworzyć wysokiej jakości, atrakcyjną wizualnie i efektywną własną stronę internetową oraz wiedzieć jak ją skutecznie promować w internecie, a w szczególności:
Marketingowcy
Którzy chcą się nauczyć tworzenia efektywnych stron oraz metod ich promocji w internecie
Pracownicy działów promocji i reklamy
Którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje
Produkt menadżerowie
Którzy chcą się tworzyć i promować landing pages
Właściciele firm
Którzy chcą przeszkolić swojego pracownika oraz stworzyć nową stronę firmową
Freelanserzy, projektanci, artyści
Którzy chcą stworzyć własną stronę i nauczyć się ją promować
Bez kodowania
Od podstaw
Na WordPressie
Program szkolenia
Marketingowe tworzenie i promocja stron internetowych na WordPressie
16:00-16:45 Hosting i domena / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Wybór dostawcy hostingu – na co zwracać uwagę
Jakich błędów unikać przy wyborze domeny
Zamówienie domeny i konfiguracja na koncie hostingowym
Podłączenie darmowego certyfikatu SSL – Let’s Encrypt
16:45-17:30 WordPress – przygotowanie / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Dlaczego WordPress? Wady i zalety
Przydatne oprogramowanie w projekcie:
Notepad++
WinSCP
Pobranie i instalacja Notepad++ oraz WinSCP
Pobranie najnowszego WordPressa
Przygotowanie do instalacji WordPressa
Przerwa kawowa 15 min.
17:45-18:30 WordPress – instalacja / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Stworzenie bazy danych dla środowiska testowego i produkcyjnego
Stworzenie subdomeny dla środowiska testowego
Wgranie WordPressa na serwer
Instalacja z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa
18:30-19:15 WordPress – omówienie / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Omówienie Kokpitu
Omówienie Wtyczek (plugins)
Omówienie Motywów (Themes)
9:00-9:45 WordPress – instalacja Motywu i Wtyczek / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Instalacja wymaganych skladników potrzebnych do projektu, m.in.:
Elementor
LiteSpeed Cache
UpdraftPlus
9:45-10:30 WordPress – zabezpieczenie / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Zabezpieczenie instalacji WordPress
Zmiany w bazie danych
Zmiany w systemie plików
Na co zwracać uwagę podczas korzystania z WordPress
Przerwa kawowa 15 min.
10:45-11:30 Zdjęcia „stockowe” oraz fonty / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Omówienie wybranych banków zdjęć
Jak wybierać zdjęcia do strony internetowej
Wybór fontów na stronę internetową
11:30-12:15 Adobe Photoshop – podstawy / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Podstawy konfiguracji
Podstawy pracy
Przegląd narzędzi
Organizacja, praca z warstwami
Przerwa obiadowa 45 min.
13:00-14:30 Adobe Photoshop – edycja zdjęć / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Kadrowanie zdjęć
Wycinanie postaci ze zdjęcia
Dodawanie tekstu do zdjęcia
Wyrównywanie różnic kolorystycznych między zdjęciami
Formaty zdjęć używanych do stron internetowych
Kompresja czy jakość zdjęcia?
Przerwa kawowa 15 min.
14:45-16:15 Adobe Illustrator – praktyczne zastosowania / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Podstawy i omówienie przydatnych narzędzi
Edycja grafiki (zmiana kształtu, koloru, przycinanie, wycinanie itp.)
Tworzenie grafiki (kształty, teksty, gradienty, cienie, warstwy)
Zapisywanie grafiki (pliki svg, pdf, png)
16:00-17:30 Wstęp do Google Analytics 4 / Paweł Seruga (stacjonarnie i online)
Wstęp do analityki internetowej i Google Analytics – KPI, cele biznesowe, ograniczenia w stosowaniu GA4
Podstawowe pojęcia związane z Google Analytics 4
Założenie konta GA 4
Zapoznanie z interfejsem
Przerwa kawowa 15 min.
17:45-19:15 Konfiguracja Google Analytics 4 / Paweł Seruga (stacjonarnie i online)
Wdrożenie Google Analytics za pomocą Google Tag Manager
Konfiguracja podstawowych zdarzeń w Google Analytics 4
Analiza kluczowych raportów dotyczących ruchu na stronie
9:00-10:30 Elementor – Podstawy / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Konfiguracja strony:
Definiowanie kolorów
Definiowanie fontów
Typografia
Podstawy pracy z Elementor
Omówienie Panelu
Budowa strony z gotowych elementów
Sekcje
Widżety
Kolumny
Przerwa kawowa 15 min.
10:45-11:30 Elementor – Podstawy / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Podstawy pracy z Elementor
Style
Dodawanie zdjęć, linków
Widok tekstowy
Zapisywanie i podgląd aktywnego projektu
Praca z Nawigatorem
11:30-12:15 Elementor – Responsywność strony / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Mobile first / urządzenia mobilne są ważne
Optymalizacja strony pod kątem responsywności
Przerwa obiadowa 45 min.
13:00-13:45 Strategia strony / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Cele i założenia strony, benchmarking
Target i persony
Wartości dla persony (UVP, Benefit, RTB, archetyp, osobowość)
13:45-14:30 Projektowanie strony / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
UI/UX/BX/UCD
Identyfikacja wizualna (kolory, kształty, czcionka, układ)
Identyfikacja emocjonalna i werbalna (styl, klimat, symbole, tone of voice, key messages)
Zasady projektowania (Material Design)
Przerwa kawowa 15 min.
14:45-16:15 Prototyp strony / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Adobe XD – podstawowe funkcje
Struktura strony
Ścieżki użytkownika
Testy A/B
Content marketing
16:00-17:30 Wstęp do Google Ads / Krzysztof Marzec (stacjonarnie i online)
Omówienie ustawień kampanii
Wstęp do słów kluczowych
Tworzenie tekstów reklamowych
Ćwiczenie z tworzenie pierwszych kampanii
Przerwa kawowa 15 min.
17:45-19:15 Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads / Krzysztof Marzec (stacjonarnie i online)
Omówienie metod kierowania reklam w GDN oraz kampanii video
Remarketing
Pojęcia niezbędne w optymalizacji kampanii
9:00-10:30 Elementor – Praca z elementami strony / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Tworzenie nagłówka
Tworzenie stopki
Tworzenie menu
Przerwa kawowa 15 min.
10:45–12:15 Strona główna / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Strategia strony
Lead generation i CTA
Projektowanie strony
Przerwa obiadowa 45 min.
13:00-14:30 Hero na stronie głównej / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Modele sekcji hero (tekst, ilustracja/grafika, wideo, slajder)
Przydatne narzędzia
Projektowanie sekcji hero
Przerwa kawowa 15 min.
14:45-16:15 Sekcje na stronie głównej / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Modele sekcji (tekst&obraz, benefits, liczby&wykresy, karuzele)
Przydatne narzędzia
Projektowanie sekcji
16:00-17:30 SEO – wprowadzenie / Łukasz Suchy (stacjonarnie i online)
Czym jest SEO?
Jak działa wyszukiwarka Google?
Jakie działania wpłyną na sukces Twojej strony?
Analiza słów kluczowych na potrzeby SEO
Sprawdzone rady i skuteczne pomysły, które umożliwią Ci wyszukanie właściwych słów dla Twojej strony
Przegląd najważniejszych narzędzi
Przerwa kawowa 15 min.
17:45-19:15 SEO – optymalizacja strony i linki pozycjonujące / Łukasz Suchy (stacjonarnie i online)
Podstawowe informacje dotyczące rozwiązań optymalizacyjnych, które możesz wykorzystać niemal od razu
Przegląd metod pozyskiwania linków pozycjonujących
9:00-10:30 Strona Oferta / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Modele sekcji (portfolio&galeria, cechy produktu, cennik, recenzje&klienci)
Przydatne narzędzia
Projektowanie Oferty
Przerwa kawowa 15 min.
10:45-12:15 Strona Blog, O firmie, Kontakt / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Wpisy (kategorie, tagi, filtrowanie, modele)
Modele sekcji O firmie i Kontakt
Projektowanie
Przerwa obiadowa 45 min.
13:00-14:30 WordPress – formularz i prędkość strony / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Tworzenie formularza kontaktowego
Testowanie formularza
Co wpływa na prędkość ładowania strony internetowej
Jak testować prędkośc ładowania:
GTMetrics
PageSpeed Insights
Wbudowane narzędzia przeglądarki internetowej
Wtyczki cache
Wtyczki scalające pliki styli i js
Przerwa kawowa 15 min.
14:45-16:15 Kopia i przeniesienie strony / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Backup strony internetowej
Baza danych
System plików
Przeniesienie strony
Serwer produkcyjny lub nowy hosting
Zamiana domeny
16:00-17:30 Aspekty prawne / dr Anna Sikorska (stacjonarnie i online)
Strona internetowa jako przedmiot ochrony przepisów prawa autorskiego oraz przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
rejestracja domeny internetowej
prawa autorskie do zdjęć, grafik, ilustracji i innych utworów
Zbieranie danych osobowych na stronie internetowej a przepisy RODO oraz świadczenia usług drogą elektroniczną
polityka prywatności i plików cookies
klauzula informacyjna; zgoda na przetwarzanie danych osobowych
newsletter
Przerwa kawowa 15 min.
17:45-19:15 Automation i efekty specjalne / dr Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Marketing automation jako sposób pozyskiwania leadów
Efekty specjale na stronie
Animacje
Scrollytelling
9:00-10:30 Strategia komunikacyjna marki w social media / dr Barbara Wolek-Kocur (stacjonarnie i online)
Cele strategii
Wybór social media dla Twojej marki. Multichannel a grupy docelowe
Plan komunikacji, grupy docelowe
Spójność wizualna, spójność komunikacji słowa i obrazu
Przerwa kawowa 15 min.
10:45-12:15 Meta Business Facebooka i Manager reklam / dr Barbara Wolek-Kocur (stacjonarnie i online)
Prawidłowa konfiguracja Meta Business – wymogi i dobre praktyki
Manager reklam – cele, formy reklam, konwersje. Formety reklam
Pixel Facebooka
Przerwa obiadowa 45 min.
13:00-14:30 Przydatne narzędzia i copywritting / dr Barbara Wolek-Kocur (stacjonarnie i online)
Przydatne narzędzia w pracy social media ninja
Canva (oraz podobne: Smartmockups, Vista Create, VideoCreator.io)
CapCut
LaterApp i Hootsuite
Trello
Copywritting na stronie internetowej
Zasady tworzenia tekstów na stronę www (edycja, wymogi językowe)
Jak pisać, żeby porywać. Jak pisać, żeby sprzedawać. Jak dobrać tekst do odbiorcy
Blogi branżowe
Rodzaje tekstów
Przerwa kawowa 15 min.
14:45-16:15 Chatbot, LiveChat, mapy cieplne / dr Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Tidio
Ustawienia generalne wtyczki Tidio i jej możliwości
Konfiguracja reguł automatycznych chatbota
Konfiguracja LiveChata oraz agentów
Hotjar
Podłączenie, konfiguracja i możliwości Hotjar
Analiza map cieplnych i lejków
Optymalizacja strony za pomocą Hotjar
Programy modułów szkolenia
Nauczysz się tworzyć profesjonalny, wysoce estetyczny i angażujący design strony internetowej
10:45-11:30 Zdjęcia „stockowe” oraz fonty / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Omówienie wybranych banków zdjęć
Jak wybierać zdjęcia do strony internetowej
Wybór fontów na stronę internetową
11:30-12:15 Adobe Photoshop – podstawy / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Podstawy konfiguracji
Podstawy pracy
Przegląd narzędzi
Organizacja, praca z warstwami
Przerwa obiadowa 45 min.
13:00-14:30 Adobe Photoshop – edycja zdjęć / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Kadrowanie zdjęć
Wycinanie postaci ze zdjęcia
Dodawanie tekstu do zdjęcia
Wyrównywanie różnic kolorystycznych między zdjęciami
Formaty zdjęć używanych do stron internetowych
Kompresja czy jakość zdjęcia?
Przerwa kawowa 15 min.
14:45-16:15 Adobe Illustrator – praktyczne zastosowania / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Podstawy i omówienie przydatnych narzędzi
Edycja grafiki (zmiana kształtu, koloru, przycinanie, wycinanie itp.)
Tworzenie grafiki (kształty, teksty, gradienty, cienie, warstwy)
Zapisywanie grafiki (pliki svg, pdf, png)
13:00-13:45 Strategia strony / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Cele i założenia strony, benchmarking
Target i persony
Wartości dla persony (UVP, Benefit, RTB, archetyp, osobowość)
13:45-14:30 Projektowanie strony / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
UI/UX/BX/UCD
Identyfikacja wizualna (kolory, kształty, czcionka, układ)
Identyfikacja emocjonalna i werbalna (styl, klimat, symbole, tone of voice, key messages)
Zasady projektowania (Material Design)
Przerwa kawowa 15 min.
14:45-16:15 Prototyp strony / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Adobe XD – podstawowe funkcje
Struktura strony
Ścieżki użytkownika
Testy A/B
Content marketing
9:00-10:30 Elementor – Praca z elementami strony / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Tworzenie nagłówka
Tworzenie stopki
Tworzenie menu
Przerwa kawowa 15 min.
10:45-12:15 Strona główna / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Strategia strony
Lead generation i CTA
Projektowanie strony
Przerwa obiadowa 45 min.
13:00-14:30 Hero na stronie głównej / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Modele sekcji hero (tekst, ilustracja/grafika, wideo, slajder)
Przydatne narzędzia
Projektowanie sekcji hero
Przerwa kawowa 15 min.
14:45-16:15 Sekcje na stronie głównej / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Modele sekcji (tekst&obraz, benefits, liczby&wykresy, karuzele)
Przydatne narzędzia
Projektowanie sekcji
9:00-10:30 Strona Oferta / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Modele sekcji (portfolio&galeria, cechy produktu, cennik, recenzje&klienci)
Przydatne narzędzia
Projektowanie Oferty
17:45-19:15 Automation i efekty specjalne / dr Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Marketing automation jako sposób pozyskiwania leadów
Efekty specjale na stronie
Animacje
Scrollytelling
Poznasz kompleksowe zasady tworzenia profesjonalnych stron internetowych na WordPressie
16:00-16:45 Hosting i domena / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Wybór dostawcy hostingu – na co zwracać uwagę
Jakich błędów unikać przy wyborze domeny
Zamówienie domeny i konfiguracja na koncie hostingowym
Podłączenie darmowego certyfikatu SSL – Let’s Encrypt
16:45-17:30 WordPress – przygotowanie / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Dlaczego WordPress? Wady i zalety
Przydatne oprogramowanie w projekcie:
Notepad++
WinSCP
Pobranie i instalacja Notepad++ oraz WinSCP
Pobranie najnowszego WordPressa
Przygotowanie do instalacji WordPressa
Przerwa kawowa 15 min.
17:45-18:30 WordPress – instalacja / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Stworzenie bazy danych dla środowiska testowego i produkcyjnego
Stworzenie subdomeny dla środowiska testowego
Wgranie WordPressa na serwer
Instalacja z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa
18:30-19:15 WordPress – omówienie / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Omówienie Kokpitu
Omówienie Wtyczek (plugins)
Omówienie Motywów (Themes)
9:00-9:45 WordPress – instalacja Motywu i Wtyczek / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Instalacja wymaganych skladników potrzebnych do projektu, m.in.:
Elementor
LiteSpeed Cache
UpdraftPlus
9:45-10:30 WordPress – zabezpieczenie / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Zabezpieczenie instalacji WordPress
Zmiany w bazie danych
Zmiany w systemie plików
Na co zwracać uwagę podczas korzystania z WordPress
9:00-10:30 Elementor – Podstawy / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Konfiguracja strony:
Definiowanie kolorów
Definiowanie fontów
Typografia
Podstawy pracy z Elementor
Omówienie Panelu
Budowa strony z gotowych elementów
Sekcje
Widżety
Kolumny
Przerwa kawowa 15 min.
10:45-11:30 Elementor – Podstawy / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Podstawy pracy z Elementor
Style
Dodawanie zdjęć, linków
Widok tekstowy
Zapisywanie i podgląd aktywnego projektu
Praca z Nawigatorem
11:30-12:15 Elementor – Responsywność strony / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Mobile first / urządzenia mobilne są ważne
Optymalizacja strony pod kątem responsywności
9:00-10:30 Elementor – Praca z elementami strony / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Tworzenie nagłówka
Tworzenie stopki
Tworzenie menu
Przerwa kawowa 15 min.
10:45-12:15 Strona główna / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Strategia strony
Lead generation i CTA
Projektowanie strony
10:45-12:15 Strona Blog, O firmie, Kontakt / Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Wpisy (kategorie, tagi, filtrowanie, modele)
Modele sekcji O firmie i Kontakt
Projektowanie
Przerwa obiadowa 45 min.
13:00-14:30 WordPress – formularz i prędkość strony / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Tworzenie formularza kontaktowego
Testowanie formularza
Co wpływa na prędkość ładowania strony internetowej
Jak testować prędkośc ładowania:
GTMetrics
PageSpeed Insights
Wbudowane narzędzia przeglądarki internetowej
Wtyczki cache
Wtyczki scalające pliki styli i js
Przerwa kawowa 15 min.
14:45-16:15 Kopia i przeniesienie strony / Dariusz S. Popadeńczuk (online)
Backup strony internetowej
Baza danych
System plików
Przeniesienie strony
Serwer produkcyjny lub nowy hosting
Zamiana domeny
16:00-17:30 Aspekty prawne / dr Anna Sikorska (stacjonarnie i online)
Strona internetowa jako przedmiot ochrony przepisów prawa autorskiego oraz przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
rejestracja domeny internetowej
prawa autorskie do zdjęć, grafik, ilustracji i innych utworów
Zbieranie danych osobowych na stronie internetowej a przepisy RODO oraz świadczenia usług drogą elektroniczną
polityka prywatności i plików cookies
klauzula informacyjna; zgoda na przetwarzanie danych osobowych
newsletter
Poznasz zasady promocji stron internetowych poprzez narzędzia Google, SEO i Social media
16:00-17:30 Wstęp do Google Analytics 4 / Paweł Seruga (stacjonarnie i online)
Wstęp do analityki internetowej i Google Analytics – KPI, cele biznesowe, ograniczenia w stosowaniu GA4
Podstawowe pojęcia związane z Google Analytics 4
Założenie konta GA 4
Zapoznanie z interfejsem
Przerwa kawowa 15 min.
17:45-19:15 Konfiguracja Google Analytics 4 / Paweł Seruga (stacjonarnie i online)
Wdrożenie Google Analytics za pomocą Google Tag Manager
Konfiguracja podstawowych zdarzeń w Google Analytics 4
Analiza kluczowych raportów dotyczących ruchu na stronie
16:00-17:30 Wstęp do Google Ads / Krzysztof Marzec (stacjonarnie i online)
Omówienie ustawień kampanii
Wstęp do słów kluczowych
Tworzenie tekstów reklamowych
Ćwiczenie z tworzenie pierwszych kampanii
Przerwa kawowa 15 min.
17:45-19:15 Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads / Krzysztof Marzec (stacjonarnie i online)
Omówienie metod kierowania reklam w GDN oraz kampanii video
Remarketing
Pojęcia niezbędne w optymalizacji kampanii
16:00-17:30 SEO – wprowadzenie / Łukasz Suchy (stacjonarnie i online)
Czym jest SEO?
Jak działa wyszukiwarka Google?
Jakie działania wpłyną na sukces Twojej strony?
Analiza słów kluczowych na potrzeby SEO
Sprawdzone rady i skuteczne pomysły, które umożliwią Ci wyszukanie właściwych słów dla Twojej strony
Przegląd najważniejszych narzędzi
Przerwa kawowa 15 min.
17:45-19:15 SEO – optymalizacja strony i linki pozycjonujące / Łukasz Suchy (stacjonarnie i online)
Podstawowe informacje dotyczące rozwiązań optymalizacyjnych, które możesz wykorzystać niemal od razu
Przegląd metod pozyskiwania linków pozycjonujących
9:00-10:30 Strategia komunikacyjna marki w social media / dr Barbara Wolek-Kocur (stacjonarnie i online)
Cele strategii
Wybór social media dla Twojej marki. Multichannel a grupy docelowe
Plan komunikacji, grupy docelowe
Spójność wizualna, spójność komunikacji słowa i obrazu
Przerwa kawowa 15 min.
10:45-12:15 Meta Business Facebooka i Manager reklam / dr Barbara Wolek-Kocur (stacjonarnie i online)
Prawidłowa konfiguracja Meta Business – wymogi i dobre praktyki
Manager reklam – cele, formy reklam, konwersje. Formety reklam
Pixel Facebooka
Przerwa obiadowa 45 min.
13:00-14:30 Przydatne narzędzia i copywritting / dr Barbara Wolek-Kocur (stacjonarnie i online)
Przydatne narzędzia w pracy social media ninja
Canva (oraz podobne: Smartmockups, Vista Create, VideoCreator.io)
CapCut
LaterApp i Hootsuite
Trello
Copywritting na stronie internetowej
Zasady tworzenia tekstów na stronę www (edycja, wymogi językowe)
Jak pisać, żeby porywać. Jak pisać, żeby sprzedawać. Jak dobrać tekst do odbiorcy
Blogi branżowe
Rodzaje tekstów
Przerwa kawowa 15 min.
14:45-16:15 Chatbot, LiveChat, mapy cieplne / dr Rafał Katamay (stacjonarnie i online)
Tidio
Ustawienia generalne wtyczki Tidio i jej możliwości
Konfiguracja reguł automatycznych chatbota
Konfiguracja LiveChata oraz agentów
Hotjar
Podłączenie, konfiguracja i możliwości Hotjar
Analiza map cieplnych i lejków
Optymalizacja strony za pomocą Hotjar
Szkoleniowcy
Ponad 10 letnie doświadczenie w projektowaniu stron opartych o WordPress. 20 lat doświadczenia w sprzedaży, w tym 15 lat na stanowiskach kierowniczych. 7 lat doświadczenie w kreowaniu lokalnych akcji promocyjnych. Dzięki Excelowi zaoszczędził wiele godzin pracy w organizacjach oraz jeszcze więcej cierpienia wszystkim tym, którzy za Excelem nie przepadają.
Lubię projektować i tworzyć nowe rozwiązania. Dlatego stworzyłem wraz z Darkiem to szkolenie. Posiadam przeszło dwudziestoletnie doświadczenia w projektowaniu grafiki reklamowej, w tym stron internetowych w oparciu o CMS WordPress, ponad piętnastoletnie w tworzeniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz komunikacją w biznesie. W szczególności specjalizuję się w budowaniu i wzmacnianiu marek poprzez kreowanie wyrazistego wizerunku i identyfikacji wizualnej. Swoje doświadczenie od ośmiu lat przekazuję studentom w ramach zajęć z marketingu, reklamy czy tworzenia stron internetowych we WSZOP.
Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Pracuję na stanowisku Senior SEO Specialist. Specjalizuję się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuję również strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności. Oprócz tego prowadzę szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Przez wiele lat byłem również wykładowcą na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Specjalista i pasjonat marketingu internetowego, zwłaszcza tego opartego na danych. Od ponad pół dekady z powodzeniem prowadzę płatne kampanie w systemach reklamowych Google, Facebooka czy Microsoftu, a także udzielam konsultacji dotyczących tworzenia płatnych kampanii, ale i budowania pełnych strategii marketingowych. Posiadam doświadczenie po stronie agencji, jak i in-house, co pozwala mi szeroko patrzeć na problematykę gromadzenia i analizy danych marketingowych i sprzedażowych. Lata pracy w branży pozwoliły mi poznać dziesiątki branż, a także śledzić na bieżąco rozwój narzędzi analitycznych Google, aż po obecny Google Analytics 4.
Mediami pasjonuję się od lat. I ludźmi - w ujęciu społecznym, psychologicznym, komunikacyjnym, kulturowym. Social media łączą obie te pasje. Jestem socjologiem, kulturoznawcą, medioznawcą. Od kilkunastu lat uczestniczę w budowaniu marek w sieci. Od 6 lat prowadzę własną agencję social media - Kopalnię Komunikacji. Współpracuję z firmami z różnych branż - od medycznej, przez handel, sprzedaż, beauty czy usługi IT po branżę eventową. Od 14 lat jestem związana z WSZOP jako wykładowca akademicki i prelegent. Prowadzę zajęcia z zakresu m.in. komunikacji, PR, marketingu internetowego, social media.
Doktor nauk prawnych. Absolwentka wydziału Prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego (studia magisterskie), wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego (studia doktoranckie z zakresu prawa oraz studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych ) oraz wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (z zakresu prawa własności intelektualnej). W latach 2003-2009 inspektor pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Katowicach. W latach 2013 -2018 Administrator Bezpieczeństwa Informacji, od 2018 inspektor ochrony danych we WSZOP. Autorka publikacji z zakresu prawa pracy. Wykładowca WSZOP z 15 letnim doświadczeniem.
Ponad 10 letnie doświadczenie w projektowaniu stron opartych o WordPress. 20 lat doświadczenia w sprzedaży, w tym 15 lat na stanowiskach kierowniczych. 7 lat doświadczenie w kreowaniu lokalnych akcji promocyjnych. Dzięki Excelowi zaoszczędził wiele godzin pracy w organizacjach oraz jeszcze więcej cierpienia wszystkim tym, którzy za Excelem nie przepadają.
Lubię projektować i tworzyć nowe rozwiązania. Dlatego stworzyłem wraz z Darkiem to szkolenie. Posiadam przeszło dwudziestoletnie doświadczenia w projektowaniu grafiki reklamowej, w tym stron internetowych w oparciu o CMS WordPress, ponad piętnastoletnie w tworzeniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz komunikacją w biznesie. W szczególności specjalizuję się w budowaniu i wzmacnianiu marek poprzez kreowanie wyrazistego wizerunku i identyfikacji wizualnej. Swoje doświadczenie od ośmiu lat przekazuję studentom w ramach zajęć z marketingu, reklamy czy tworzenia stron internetowych we WSZOP.
Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Pracuję na stanowisku Senior SEO Specialist. Specjalizuję się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuję również strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności. Oprócz tego prowadzę szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Przez wiele lat byłem również wykładowcą na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Specjalista i pasjonat marketingu internetowego, zwłaszcza tego opartego na danych. Od ponad pół dekady z powodzeniem prowadzę płatne kampanie w systemach reklamowych Google, Facebooka czy Microsoftu, a także udzielam konsultacji dotyczących tworzenia płatnych kampanii, ale i budowania pełnych strategii marketingowych. Posiadam doświadczenie po stronie agencji, jak i in-house, co pozwala mi szeroko patrzeć na problematykę gromadzenia i analizy danych marketingowych i sprzedażowych. Lata pracy w branży pozwoliły mi poznać dziesiątki branż, a także śledzić na bieżąco rozwój narzędzi analitycznych Google, aż po obecny Google Analytics 4.
Mediami pasjonuję się od lat. I ludźmi - w ujęciu społecznym, psychologicznym, komunikacyjnym, kulturowym. Social media łączą obie te pasje. Jestem socjologiem, kulturoznawcą, medioznawcą. Od kilkunastu lat uczestniczę w budowaniu marek w sieci. Od 6 lat prowadzę własną agencję social media - Kopalnię Komunikacji. Współpracuję z firmami z różnych branż - od medycznej, przez handel, sprzedaż, beauty czy usługi IT po branżę eventową. Od 14 lat jestem związana z WSZOP jako wykładowca akademicki i prelegent. Prowadzę zajęcia z zakresu m.in. komunikacji, PR, marketingu internetowego, social media.
Doktor nauk prawnych. Absolwentka wydziału Prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego (studia magisterskie), wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego (studia doktoranckie z zakresu prawa oraz studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych ) oraz wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (z zakresu prawa własności intelektualnej). W latach 2003-2009 inspektor pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Katowicach. W latach 2013 -2018 Administrator Bezpieczeństwa Informacji, od 2018 inspektor ochrony danych we WSZOP. Autorka publikacji z zakresu prawa pracy. Wykładowca WSZOP z 15 letnim doświadczeniem.
- Rezerwacja miejsca po wpłacie 2500 zł
- Całość kwoty należy wpłacić do 27.02.2023r.
- Rezerwacja miejsca po wpłacie 1000 zł
- Całość kwoty należy wpłacić do 27.02.2023r.
Opłatę prosimy wpłacać na konto:
Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach mBank S.A. O/Katowice:
66 1140 1078 0000 4048 1400 1003
W opisie przelewu proszę podać nazwisko i imię uczestnika oraz skróconą nazwę: szkolenie marketingowe.
W celu wystawienia faktury VAT prosimy o kontakt: @: kasa@wszop.edu.pl
T: 32 355 97 80
Uczelnia nie jest płatnikiem VAT.
Kontakt
Sprawy programowe:
Rafał Katamay
@:rkatamay@wszop.edu.pl
tel. 575 502 291
Sprawy organizacyjne:
Ilona Małyszek
Biuro Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach
ul. Bankowa 8
40-007 Katowice
@:imalyszek@wszop.edu.pl
tel. (32) 355 97 97 wew. 25