Szkolenie
arketingowe

tworzenie i promocja stron internetowych na WordPressie

Szkolenie
arketingowe

tworzenie i promocja stron internetowych na WordPressie

Szkolenie w skrócie

Celem szkolenia jest stworzenie własnej, niepowtarzalnej strony oraz przygotowanie uczestników do pracy w obszarze tworzenia i promocji stron internetowych.

Marketingowe
tworzenie i promocja stron internetowych
na WordPressie

03.03-01.04.2023
Program ›
5 500
  zł
  • 60 godzin (po 45 min.)
  • stacjonarnie lub online
  • 2 certyfikaty

Można też wybrać konkretne moduły szkolenia:

Design i estetyka
strony internetowej

04-31.03.2023
Program ›
2 500
  zł
  • 22 godziny (po 45 min.)
  • stacjonarnie lub online
  • certyfikat
- 300 zł

Strona internetowa
na WordPressie
od A do Z

03-31.03.2023
Program ›
2 500
  zł
  • 22 godziny (po 45 min.)
  • stacjonarnie lub online
  • certyfikat
- 300 zł

SEO/SEM
&Social media

10.03-01.04.2023
Program ›
2 500
  zł
  • 20 godzin (po 45 min.)
  • stacjonarnie lub online
  • certyfikat
- 300 zł

Zapisy trwają do 27 lutego 2023 r.

Organizator szkolenia
Partner szkolenia
Logo Radmedia
Partner szkolenia
Partner szkolenia
Partner technologiczny

Korzyści ze szkolenia

Własna strona

gotowa, w pełni funkcjonalna, zabezpieczona, szybka, zgodna z zasadami SEO

Zawodowe kompetencje

w zakresie tworzenia i promocji stron internetowych (webmaster, web marketer)

Dwa certyfikaty

certyfikat uczelni wyższej (WSZOP) oraz dodatkowo certyfikat w zakresie Google Ads, Analytics i SEO (Devagroup)

Czego się nauczysz

Kompleksowego tworzenia stron internetowych na bazie WordPress, obejmującego strategię, projekt, technologię, najlepsze rozwiązania

Tworzenia angażujących estetycznie projektów, m.in. przy pomocy pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator)

Wykorzystywania narzędzi Google (Ads, Analytics, Tag Manager) do promocji i analizy skuteczności strony

Podstaw strategii i promocji strony w mediach społecznościowych oraz copywritingu i aspektów prawnych strony

Podstaw wykorzystywania różnych narzędzi do zwiększenia efektywności strony (m.in. Chatbot, Livechat, Hotjar)

Co nas wyróżnia

Kompleksowy program szkolenia obejmujący:
Hosting, domena, WordPress
10%
Grafika i design
14%
Wykonanie strony od A do Z
40%
SEO, Google Ads i Analytics
20%
Social media
8%
Copywritting, prawo, dodatkowe narzędzia
8%
Warsztaty
Większość szkolenia to zajęcia warsztatowe
Efektywność
Uczymy tylko najefektywniejszych i najczęściej stosowanych rozwiązań
Gotowy projekt
Efektem szkolenia jest gotowa do użytkowania, własna strona internetowa
Do 12 osób
Szkolimy tylko w małych grupach, liczących maksymalnie 12 osób
Stacjonarnie i online
Szkolenie prowadzone jest stacjonarnie i online - można wybrać formę każdych zajęć
Zespół
Zajęcia prowadzą wyłącznie praktycy, zarówno nauczyciele akademiccy, jak i znani trenerzy

Warsztaty

Większość szkolenia to zajęcia warsztatowe

Warsztaty

Większość szkolenia to zajęcia warsztatowe

Efektywność

Uczymy tylko najefektywniejszych i najczęściej stosowanych rozwiązań

Efektywność

Uczymy tylko najefektywniejszych i najczęściej stosowanych rozwiązań

Gotowy projekt

Efektem szkolenia jest gotowa do użytkowania, własna strona internetowa

Gotowy projekt

Efektem szkolenia jest gotowa do użytkowania, własna strona internetowa

Do 12 osób

Szkolimy tylko w małych grupach, liczących maksymalnie 12 osób

Do 12 osób

Szkolimy tylko w małych grupach, liczących maksymalnie 12 osób

Stacjonarnie i online jednocześnie

Szkolenie prowadzone jest stacjonarnie i online - można wybrać formę każdych zajęć

Stacjonarnie i online jednocześnie

Szkolenie prowadzone jest stacjonarnie i online - można wybrać formę każdych zajęć

Zespół

Zajęcia prowadzą wyłącznie praktycy, zarówno nauczyciele akademiccy, jak i znani trenerzy

Zespół

Zajęcia prowadzą wyłącznie praktycy, zarówno nauczyciele akademiccy, jak i znani trenerzy

Dla kogo

Dla wszystkich, którzy chcą stworzyć wysokiej jakości, atrakcyjną wizualnie i efektywną własną stronę internetową oraz wiedzieć jak ją skutecznie promować w internecie, a w szczególności:

Marketingowcy

Którzy chcą się nauczyć tworzenia efektywnych stron oraz metod ich promocji w internecie

Pracownicy działów promocji i reklamy

Którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje

Produkt menadżerowie

Którzy chcą się tworzyć i promować landing pages

Właściciele firm

Którzy chcą przeszkolić swojego pracownika oraz stworzyć nową stronę firmową

Freelanserzy, projektanci, artyści

Którzy chcą stworzyć własną stronę i nauczyć się ją promować

Bez kodowania

Od podstaw

Na WordPressie

Program szkolenia

Marketingowe tworzenie i promocja stron internetowych na WordPressie

Programy modułów szkolenia

Szkoleniowcy

Dariusz S. Popadeńczuk
Dariusz S. PopadeńczukLubięExcela, Radmedia
Tworzenie stron, technologie, sprzedaż, Excel

Ponad 10 letnie doświadczenie w projektowaniu stron opartych o WordPress. 20 lat doświadczenia w sprzedaży, w tym 15 lat na stanowiskach kierowniczych. 7 lat doświadczenie w kreowaniu lokalnych akcji promocyjnych. Dzięki Excelowi zaoszczędził wiele godzin pracy w organizacjach oraz jeszcze więcej cierpienia wszystkim tym, którzy za Excelem nie przepadają.
dr Rafał Katamay
dr Rafał KatamayWSZOP, Radmedia
Tworzenie stron, projektowanie graficzne, branding

Lubię projektować i tworzyć nowe rozwiązania. Dlatego stworzyłem wraz z Darkiem to szkolenie. Posiadam przeszło dwudziestoletnie doświadczenia w projektowaniu grafiki reklamowej, w tym stron internetowych w oparciu o CMS WordPress, ponad piętnastoletnie w tworzeniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz komunikacją w biznesie. W szczególności specjalizuję się w budowaniu i wzmacnianiu marek poprzez kreowanie wyrazistego wizerunku i identyfikacji wizualnej. Swoje doświadczenie od ośmiu lat przekazuję studentom w ramach zajęć z marketingu, reklamy czy tworzenia stron internetowych we WSZOP.
Krzysztof Marzec
Krzysztof MarzecDevagroup
CEO w Devagroup, Google Ads Trainer

Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Łukasz Suchy
Łukasz SuchyDevagroup
Senior SEO Specialist w Devagroup

Pracuję na stanowisku Senior SEO Specialist. Specjalizuję się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuję również strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności. Oprócz tego prowadzę szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Przez wiele lat byłem również wykładowcą na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Paweł Seruga
Paweł SerugaDevagroup
SEM Specialist w Devagroup

Specjalista i pasjonat marketingu internetowego, zwłaszcza tego opartego na danych. Od ponad pół dekady z powodzeniem prowadzę płatne kampanie w systemach reklamowych Google, Facebooka czy Microsoftu, a także udzielam konsultacji dotyczących tworzenia płatnych kampanii, ale i budowania pełnych strategii marketingowych. Posiadam doświadczenie po stronie agencji, jak i in-house, co pozwala mi szeroko patrzeć na problematykę gromadzenia i analizy danych marketingowych i sprzedażowych. Lata pracy w branży pozwoliły mi poznać dziesiątki branż, a także śledzić na bieżąco rozwój narzędzi analitycznych Google, aż po obecny Google Analytics 4.
dr Barbara Wolek-Kocur
dr Barbara Wolek-KocurWSZOP, Kopalnia Komunikacji
Social media, copywriting, branding

Mediami pasjonuję się od lat. I ludźmi - w ujęciu społecznym, psychologicznym, komunikacyjnym, kulturowym. Social media łączą obie te pasje. Jestem socjologiem, kulturoznawcą, medioznawcą. Od kilkunastu lat uczestniczę w budowaniu marek w sieci. Od 6 lat prowadzę własną agencję social media - Kopalnię Komunikacji. Współpracuję z firmami z różnych branż - od medycznej, przez handel, sprzedaż, beauty czy usługi IT po branżę eventową. Od 14 lat jestem związana z WSZOP jako wykładowca akademicki i prelegent. Prowadzę zajęcia z zakresu m.in. komunikacji, PR, marketingu internetowego, social media.
dr Anna Sikorska
dr Anna SikorskaWSZOP
Prawo własności intelektualnej, ochrona danych

Doktor nauk prawnych. Absolwentka wydziału Prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego (studia magisterskie), wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego (studia doktoranckie z zakresu prawa oraz studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych ) oraz wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (z zakresu prawa własności intelektualnej). W latach 2003-2009 inspektor pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Katowicach. W latach 2013 -2018 Administrator Bezpieczeństwa Informacji, od 2018 inspektor ochrony danych we WSZOP. Autorka publikacji z zakresu prawa pracy. Wykładowca WSZOP z 15 letnim doświadczeniem.
Dariusz S. Popadeńczuk
Dariusz S. PopadeńczukLubięExcela, Radmedia
Tworzenie stron, technologie, sprzedaż, Excel

Ponad 10 letnie doświadczenie w projektowaniu stron opartych o WordPress. 20 lat doświadczenia w sprzedaży, w tym 15 lat na stanowiskach kierowniczych. 7 lat doświadczenie w kreowaniu lokalnych akcji promocyjnych. Dzięki Excelowi zaoszczędził wiele godzin pracy w organizacjach oraz jeszcze więcej cierpienia wszystkim tym, którzy za Excelem nie przepadają.
dr Rafał Katamay
dr Rafał KatamayWSZOP, Radmedia
Tworzenie stron, projektowanie graficzne, branding

Lubię projektować i tworzyć nowe rozwiązania. Dlatego stworzyłem wraz z Darkiem to szkolenie. Posiadam przeszło dwudziestoletnie doświadczenia w projektowaniu grafiki reklamowej, w tym stron internetowych w oparciu o CMS WordPress, ponad piętnastoletnie w tworzeniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz komunikacją w biznesie. W szczególności specjalizuję się w budowaniu i wzmacnianiu marek poprzez kreowanie wyrazistego wizerunku i identyfikacji wizualnej. Swoje doświadczenie od ośmiu lat przekazuję studentom w ramach zajęć z marketingu, reklamy czy tworzenia stron internetowych we WSZOP.
Krzysztof Marzec
Krzysztof MarzecDevagroup
CEO w Devagroup, Google Ads Trainer

Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Łukasz Suchy
Łukasz SuchyDevagroup
Senior SEO Specialist w Devagroup

Pracuję na stanowisku Senior SEO Specialist. Specjalizuję się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuję również strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności. Oprócz tego prowadzę szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Przez wiele lat byłem również wykładowcą na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Paweł Seruga
Paweł SerugaDevagroup
SEM Specialist w Devagroup

Specjalista i pasjonat marketingu internetowego, zwłaszcza tego opartego na danych. Od ponad pół dekady z powodzeniem prowadzę płatne kampanie w systemach reklamowych Google, Facebooka czy Microsoftu, a także udzielam konsultacji dotyczących tworzenia płatnych kampanii, ale i budowania pełnych strategii marketingowych. Posiadam doświadczenie po stronie agencji, jak i in-house, co pozwala mi szeroko patrzeć na problematykę gromadzenia i analizy danych marketingowych i sprzedażowych. Lata pracy w branży pozwoliły mi poznać dziesiątki branż, a także śledzić na bieżąco rozwój narzędzi analitycznych Google, aż po obecny Google Analytics 4.
dr Barbara Wolek-Kocur
dr Barbara Wolek-KocurWSZOP, Kopalnia Komunikacji
Social media, copywriting, branding

Mediami pasjonuję się od lat. I ludźmi - w ujęciu społecznym, psychologicznym, komunikacyjnym, kulturowym. Social media łączą obie te pasje. Jestem socjologiem, kulturoznawcą, medioznawcą. Od kilkunastu lat uczestniczę w budowaniu marek w sieci. Od 6 lat prowadzę własną agencję social media - Kopalnię Komunikacji. Współpracuję z firmami z różnych branż - od medycznej, przez handel, sprzedaż, beauty czy usługi IT po branżę eventową. Od 14 lat jestem związana z WSZOP jako wykładowca akademicki i prelegent. Prowadzę zajęcia z zakresu m.in. komunikacji, PR, marketingu internetowego, social media.
dr Anna Sikorska
dr Anna SikorskaWSZOP
Prawo własności intelektualnej, ochrona danych

Doktor nauk prawnych. Absolwentka wydziału Prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego (studia magisterskie), wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego (studia doktoranckie z zakresu prawa oraz studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych ) oraz wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (z zakresu prawa własności intelektualnej). W latach 2003-2009 inspektor pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Katowicach. W latach 2013 -2018 Administrator Bezpieczeństwa Informacji, od 2018 inspektor ochrony danych we WSZOP. Autorka publikacji z zakresu prawa pracy. Wykładowca WSZOP z 15 letnim doświadczeniem.
Koszty
Szkolenie Marketingowe tworzenie i promocja stron internetowych na WordPressie
5 500 zł
Design i estetyka strony internetowej
2 500 zł
2 200 zł przy rezerwacji do 22.02.2023r.
Strona internetowa na WordPressie od A do Z
2 500 zł
2 200 zł przy rezerwacji do 22.02.2023r.
SEO/SEM & Social media
2 500 zł
2 200 zł przy rezerwacji do 22.02.2023r.

Opłatę prosimy wpłacać na konto:

Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach mBank S.A. O/Katowice:

66 1140 1078 0000 4048 1400 1003

W opisie przelewu proszę podać nazwisko i imię uczestnika oraz skróconą nazwę: szkolenie marketingowe.

W celu wystawienia faktury VAT prosimy o kontakt: @: kasa@wszop.edu.pl 
T: 32 355 97 80

Uczelnia nie jest płatnikiem VAT.

Rejestracja

Aby zarejestrować się na szkolenie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy

Kontakt

Sprawy programowe:

Rafał Katamay

@:rkatamay@wszop.edu.pl
tel. 575 502 291

 

Sprawy organizacyjne:

Ilona Małyszek
Biuro Studiów Podyplomowych i Szkoleń

Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach
ul. Bankowa 8
40-007 Katowice

@:imalyszek@wszop.edu.pl
tel. (32) 355 97 97 wew. 25

Skip to content