specjalność:
Zarządzanie
zasobami ludzkimi
kierunek:
Zarządzanie
Studia licencjackie
Atuty kierunku
- zajęcia praktyczne i warsztaty prowadzone przez ekspertów biznesu
- nastawienie na praktykę –warsztaty, projekty, laboratoria
- praktyki, staże, wizyty studyjne w instytucjach właściwych dla specjalności
- stypendium na studia zagraniczne (jeden semestr) w ramach Program Erasmus+ w europejskich uczelniach partnerskich
- kompetencje językowe – wykłady w również w języku angielskim – nastawienie na słownictwo specjalistyczne, biznesowe
- organizacje studenckie – AZS, Koła Naukowe
Atuty kierunku
- zajęcia praktyczne i warsztaty prowadzone przez ekspertów biznesu
- nastawienie na praktykę –warsztaty, projekty, laboratoria
- praktyki, staże, wizyty studyjne w instytucjach właściwych dla specjalności
- stypendium na studia zagraniczne (jeden semestr) w ramach Program Erasmus+ w europejskich uczelniach partnerskich
- kompetencje językowe – wykłady w również w języku angielskim – nastawienie na słownictwo specjalistyczne, biznesowe
- organizacje studenckie – AZS, Koła Naukowe
Studia łączą rozwijanie umiejętności komunikacji wizerunkowej w mediach.
W ramach kierunku Zarządzanie po pierwszym roku można jeden semestr studiów odbyć za granicą (program Erasmus +).
Uczelnie zagraniczne:
- FHWien der WKW University of Applied Sciences for Management & Communication, Wiedeń, Austria
- Artevelde University College Ghent, Gandawa, Belgia
- University of Plovdiv PaisiiHilendarski, Plovdiv, Bułgaria
- University of Osijek, Osijek, Chorwacja
- Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Chorwacja
- University of Zadar, Zadar, Chorwacja
- Euroacademy, Tallinn, Estonia
- Vilnius Cooperative College, Wilno, Litwa
- HochschuleWissenschaften Coburg, Coburg, Niemcy
- University of Vechta, Vechta, Niemcy
- Politecnico di Bari, Bari, Włochy
- Sapienza – Università di Roma, Rzym, Włochy
- University of Turin, Turyn, Włochy
- Teoria komunikacji i mediów
- Etyka mediów i marketingu
- Warsztaty filmowe
- Marketing i budowanie relacji z mediami
- Social Media Marketing
- Kreatywne pisanie i copywriting
- Marketing internetowy i e-commerce
- Projektowanie graficzne
- Strategie marketingowe
Program specjalności Marketing i media obejmuje zagadnienia:
- psychologia zachowań konsumenckich
- komunikacja wizerunkowa w mediach oraz jej wpływ na społeczeństwo i kulturę
- budowanie relacji z mediami
- odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznościowychw celach promocyjnych
- prowadzenia kampanii reklamowych
- strategie sprzedaży online (e-commerce)
- promocja produktów i usług na platformach mediów społecznościowych
- pisanie kreatywnych tekstów reklamowych
- narzędzia marketingowe stosowane w Internecie (SEO, SEM, content marketing, e-mail marketing)
Sylwetka absolwenta
Absolwent specjalności Marketing i media posiada wiedz i umiejętności z zakresu marketingu i promocji
w środowisku mediów.
Absolwent potrafi:
- opracować strategię marketingową produktu lub usługi; przeprowadzić analizę konkurencji i wybrać odpowiednie kanały
i narzędzia - tworzyć i kreować treści marketingowe, które angażują oraz inspirują odbiorców
- analizować dane i wyniki działań marketingowych
- tworzyć proste projekty graficzne do social mediów
- korzystać z IA w działaniach marketingowych
- wykorzystać wiedzę o funkcjonowaniu mediów w budowaniu relacji i kreowaniu wizerunku (PiR)
Perspektywy zawodowe
Absolwent specjalności Marketing i media jest przygotowany do pracy na stanowiskach:
- specjalisty ds. marketingu medialnego (planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych w mediach analogowych i cyfrowych (telewizja, radio, prasa czy internet)
- specjalista ds. social media
- specjalista ds. PR i komunikacji korporacyjnej
- copywriter i kreator treści
- analityk marketingowy
- manager projektów marketingowych.
Studia licencjackie
6 semestrów
Studia dzienne
Studia zaoczne
Atuty kierunku
- zajęcia praktyczne i warsztaty prowadzone przez ekspertów biznesu
- nastawienie na praktykę –warsztaty, projekty, laboratoria
- praktyki, staże, wizyty studyjne w instytucjach właściwych dla specjalności
- stypendium na studia zagraniczne (jeden semestr) w ramach Program Erasmus+ w europejskich uczelniach partnerskich
- kompetencje językowe – wykłady w również w języku angielskim – nastawienie na słownictwo specjalistyczne, biznesowe
- organizacje studenckie – AZS, Koła Naukowe
Marketing i media to specjalność dla osób zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych za pomocą komunikacji wizerunkowej w mediach analogowych (telewizja, prasa, radio, wydawnictwa, reklama outdoorowa, ambient marketing, telefon, opakowania, targi) oraz cyfrowych (media w Internecie).
Specjalność przygotowuje absolwentów do pracy w środowisku mediów i wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji do promocji produktów i usług. Koncentruje się na zagadnieniach związanych tworzeniem treści, prowadzeniem kampanii reklamowych, monitorowaniem wyników i analizowaniem danych.
- psychologia zachowań konsumenckich
- komunikacja wizerunkowa w mediach oraz jej wpływ na społeczeństwo i kulturę
- budowanie relacji z mediami
- odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznościowych w celach promocyjnych
- prowadzenia kampanii reklamowych
- strategie sprzedaży online (e-commerce)
- promocja produktów i usług na platformach mediów społecznościowych
- pisanie kreatywnych tekstów reklamowych
- narzędzia marketingowe stosowane w Internecie (SEO, SEM, content marketing, e-mail marketing)
Absolwent specjalności marketing i media jest przygotowany do pracy na stanowiskach:
- specjalisty ds. marketingu medialnego (planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych w mediach analogowych i cyfrowych (telewizja, radio, prasa czy internet)
- specjalista ds. social media
- specjalista ds. PR i komunikacji korporacyjnej
- copywriter i kreator treści
- analityk marketingowy
- manager projektów marketingowych.
- Teoria komunikacji i mediów
- Etyka mediów i marketingu
- Warsztaty filmowe
- Marketing i budowanie relacji z mediami
- Social Media Marketing
- Kreatywne pisanie i copywriting
- Marketing internetowy i e-commerce
- Projektowanie graficzne
- Strategie marketingowe
sprawdź cały program studiów
Absolwent specjalności marketing i media posiada umiejętności z zakresu marketingu i promocji w środowisku mediów. Absolwent potrafi:
- opracować strategię marketingową produktu lub usługi
- przeprowadzić analizę konkurencji i wybrać odpowiednie kanały i narzędzia
- tworzyć i kreować treści marketingowe, które angażują oraz inspirują odbiorców
- analizować dane i wyniki działań marketingowych
- tworzyć proste projekty graficzne do socjal mediów
- korzystać z AI w działaniach marketingowych
- wykorzystać wiedzę o funkcjonowaniu mediów wbudowaniu relacji i kreowaniu wizerunku (PiR)
Wakacje od czesnego
Rozłóż pierwsze opłaty na raty. Zapłać przy rekrutacji tylko 350 zł a resztę do 16 września 2024 r.
na studia stacjonarne przy złożeniu dokumentów i deklaracji do 31 lipca 2024 r.
na studia stacjonarne i niestacjonarne przy złożeniu dokumentów i deklaracji do 16 września 2024 r.
przy złożeniu dokumentów do 16 września 2024 r.
Proces rekrutacji
Jak zapisać się na studia we WSZOP?
To proste! Wypełnij formularz online a następnie dostarcz niezbędne dokumenty do Działu Rekrutacji. Szczegóły przebiegu procesu rekrutacji znajdziesz tutaj: