specjalność:

Marketing i media

kierunek:

Zarządzanie

specjalność:

Zarządzanie
zasobami ludzkimi

kierunek:

Zarządzanie

Studia licencjackie

3 lata
Studia dzienne
Studia zaoczne
  • zajęcia praktyczne i warsztaty prowadzone przez ekspertów biznesu
  • nastawienie na praktykę –warsztaty, projekty, laboratoria
  • praktyki, staże, wizyty studyjne w instytucjach właściwych dla specjalności
  • stypendium na studia zagraniczne (jeden semestr) w ramach Program Erasmus+ europejskich uczelniach partnerskich
  • kompetencje językowe – wykłady w również w języku angielskim – nastawienie na słownictwo specjalistyczne, biznesowe
  • organizacje studenckie – AZS, Koła Naukowe

Atuty kierunku

  • zajęcia praktyczne i warsztaty prowadzone przez ekspertów biznesu
  • nastawienie na praktykę –warsztaty, projekty, laboratoria
  • praktyki, staże, wizyty studyjne w instytucjach właściwych dla specjalności
  • stypendium na studia zagraniczne (jeden semestr) w ramach Program Erasmus+ europejskich uczelniach partnerskich
  • kompetencje językowe – wykłady w również w języku angielskim – nastawienie na słownictwo specjalistyczne, biznesowe
  • organizacje studenckie – AZS, Koła Naukowe

Studia łączą rozwijanie umiejętności komunikacji wizerunkowej w mediach.

W ramach kierunku Zarządzanie po pierwszym roku można jeden semestr studiów odbyć za granicą (program Erasmus +).

Uczelnie zagraniczne:

  • FHWien der WKW University of Applied Sciences for Management & Communication, Wiedeń, Austria
  • Artevelde University College Ghent, Gandawa, Belgia
  • University of Plovdiv PaisiiHilendarski, Plovdiv, Bułgaria
  • University of Osijek, Osijek, Chorwacja
  • Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Chorwacja
  • University of Zadar, Zadar, Chorwacja
  • Euroacademy, Tallinn, Estonia
  • Vilnius Cooperative College, Wilno, Litwa
  • HochschuleWissenschaften Coburg, Coburg, Niemcy
  • University of Vechta, Vechta, Niemcy
  • Politecnico di Bari, Bari, Włochy
  • Sapienza – Università di Roma, Rzym, Włochy
  • University of Turin, Turyn, Włochy
  • Teoria komunikacji i mediów
  • Etyka mediów i marketingu
  • Warsztaty filmowe
  • Marketing i budowanie relacji z mediami
  • Social Media Marketing
  • Kreatywne pisanie i copywriting
  • Marketing internetowy i e-commerce
  • Projektowanie graficzne
  • Strategie marketingowe
  • psychologia zachowań konsumenckich
  • komunikacja wizerunkowa w mediach oraz jej wpływ na społeczeństwo i kulturę
  • budowanie relacji z mediami
  • odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznościowychw celach promocyjnych
  • prowadzenia kampanii reklamowych
  • strategie sprzedaży online (e-commerce)
  • promocja produktów i usług na platformach mediów społecznościowych
  • pisanie kreatywnych tekstów reklamowych
  • narzędzia marketingowe stosowane w Internecie (SEO, SEM, content marketing, e-mail marketing)

Absolwent specjalności Marketing i media posiada wiedz i umiejętności z zakresu marketingu i promocji
w środowisku mediów.

Absolwent potrafi:

  • opracować strategię marketingową produktu lub usługi; przeprowadzić analizę konkurencji i wybrać odpowiednie kanały
    i narzędzia
  • tworzyć i kreować treści marketingowe, które angażują oraz inspirują odbiorców
  • analizować dane i wyniki działań marketingowych
  • tworzyć proste projekty graficzne do social mediów
  • korzystać z IA w działaniach marketingowych
  • wykorzystać wiedzę o funkcjonowaniu mediów w budowaniu relacji i kreowaniu wizerunku (PiR)

Absolwent specjalności Marketing i media jest przygotowany do pracy na stanowiskach:

  • specjalisty ds. marketingu medialnego (planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych w mediach analogowych i cyfrowych (telewizja, radio, prasa czy internet)
  • specjalista ds. social media
  • specjalista ds. PR i komunikacji korporacyjnej
  • copywriter i kreator treści
  • analityk marketingowy
  • manager projektów marketingowych.

Studia licencjackie

  6 semestrów

  Studia dzienne

  Studia zaoczne

  • zajęcia praktyczne i warsztaty prowadzone przez ekspertów biznesu
  • nastawienie na praktykę –warsztaty, projekty, laboratoria
  • praktyki, staże, wizyty studyjne w instytucjach właściwych dla specjalności
  • stypendium na studia zagraniczne (jeden semestr) w ramach Program Erasmus+ europejskich uczelniach partnerskich
  • kompetencje językowe – wykłady w również w języku angielskim – nastawienie na słownictwo specjalistyczne, biznesowe
  • organizacje studenckie – AZS, Koła Naukowe

Marketing i media to specjalność dla osób zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych za pomocą komunikacji wizerunkowej w mediach analogowych (telewizja, prasa, radio, wydawnictwa, reklama outdoorowa, ambient marketing, telefon, opakowania, targi) oraz cyfrowych (media w Internecie).

Specjalność przygotowuje absolwentów do pracy w środowisku mediów i wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji do promocji produktów i usług. Koncentruje się na zagadnieniach związanych tworzeniem treści, prowadzeniem kampanii reklamowych, monitorowaniem wyników i analizowaniem danych.

Opłaty
studia stacjonarne i niestacjonarne
opłata wpisowa
50 zł
opłata miesięczna (30 rat)
630 zł
opłata semestralna (6 rat)
3 000 zł
opłata administracyjna (płatna po zakończeniu II i IV semestru)
560 zł
całkowity koszt studiów przy opłacie semestralnej
19 120 zł
całkowity koszt studiów przy opłacie miesięcznej
20 020 zł

Wakacje od czesnego

Rozłóż pierwsze opłaty na raty. Zapłać przy rekrutacji tylko 350 zł a resztę do 16 września 2024 r.

Zniżki
bezpłatny drugi semestr studiów

na studia stacjonarne przy złożeniu dokumentów i deklaracji do 31 lipca 2024 r.
20% zniżki na drugi semestr studiów

na studia stacjonarne i niestacjonarne przy złożeniu dokumentów i deklaracji do 16 września 2024 r.
wpisowe 0 zł

przy złożeniu dokumentów do 16 września 2024 r.

Proces rekrutacji

Jak zapisać się na studia we WSZOP? 

To proste! Wypełnij formularz online a następnie dostarcz niezbędne dokumenty do Działu Rekrutacji. Szczegóły przebiegu procesu rekrutacji znajdziesz tutaj:

Skip to content