specjalność:
Branding i komunikacja marki
kierunek:
Zarządzanie
specjalność:
Branding i komunikacja marki
kierunek:
Zarządzanie
Studia magisterskie
Atuty specjalności
Zajęcia warsztatowe i projektowe, w tym rozwijające umiejętności posługiwania się słowem, obrazem, wyobraźnią, zachowaniem.
Student specjalności nabywa kompetencje w komunikacji każdej marki (firmy, instytucji, marki osobistej), powstałe w wyniku połączenia wiedzy i umiejętności w zakresie kultury, mediów, zarządzania, kreacji i technologii.
- Strategia zarządzania marką
- Promocja marki w social media
- Projektowanie marki metodą design thinking
- Punkty styku marki i media planning
- Copywriting i storytelling
- Projektowanie graficzne
- Warsztaty filmów reklamowych
- Trendy kulturowo-społeczne
W ramach kierunku Zarządzanie po pierwszym roku można jeden semestr studiów odbyć za granicą (program Erasmus +).
Uczelnie zagraniczne:
- FH Wien der WKW University of Applied Sciences for Management & Communication, Wiedeń, Austria
- Artevelde University College Ghent, Gandawa, Belgia
- University of Plovdiv Paisii Hilendarski, Plovdiv, Bułgaria
- University of Osijek, Osijek, Chorwacja
- Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Chorwacja
- University of Zadar, Zadar, Chorwacja
- Euroacademy, Tallinn, Estonia
- Vilnius Cooperative College, Wilno, Litwa
- Hochschule Wissenschaften Coburg, Coburg, Niemcy
- University of Vechta, Vechta, Niemcy
- Politecnico di Bari, Bari, Włochy
- Sapienza – Università di Roma, Rzym, Włochy
- University of Turin, Turyn, Włochy
Branding i komunikacja marki – program kształcenia
Specjalność Branding i komunikacja marki kładzie nacisk na interdyscyplinarne i praktyczne przygotowanie studentów do przyszłej pracy, jednocześnie rozwijając kompetencje kulturowe, umiejętności związane z zarządzaniem oraz kreacją, a także techniczne umiejętności posługiwania się konkretnymi narzędziami niezbędnymi w pracy w marketingu. Jest to unikatowa w skali ogólnopolskiej specjalność, przeznaczona zarówno dla kadry menedżerskiej, jak i specjalistów związanych z komunikacją marki.
Absolwent specjalności potrafi komunikować się w kontekście kulturowo-społecznym w celu wzmocnienia siły i pozycji marki firmy, instytucji i marki osobistej, jest dobrze przygotowany do pracy przede wszystkim na stanowisku specjalisty lub menedżera w zakresie marketingu, komunikacji, PR, reklamy, promocji w internecie, social media, SEO/SEM.
Sylwetka absolwenta
Absolwent specjalności posiada szeroką wiedzę z zakresu nauk humanistycznych, a w szczególności z zakresu komunikacji społecznej, komunikacji w sieci, komunikacji z klientem, kultury audiowizualnej, kultury języka, fotografii, a także sztuki i kultury współczesnej.
Abslowent dysponuje szeregiem umiejętności praktycznych z zakresu zarządzania marką i jej wizerunkiem na rynku, rozpoznawania potrzeb klientów, kreowania i wzmacniania wizerunku marki na rynku oraz w świadomości odbiorców, zarządzania komunikacją w zespole projektowym oraz wykorzystania najnowszych narzędzi i rozwiązań.
Poza kompetencjami miękkimi i umiejętnością pisania kreatywnego, absolwent specjalności potrafi posługiwać się narzędziami do prowadzenia działań marketingowych w internecie, takimi jak Brand24, Google Ads, Google Analytics. Potrafi zaprojektować materiały reklamowe i promocyjne, stronę www, logo, layout itp., posługując się programami graficznymi i do obróbki video takimi jak Adobe Photoshop, Illustrator, Prmeiere.
Perspektywy zawodowe
Dzięki praktycznemu profilowi nauczania absolwent specjalności Branding i komunikacja marki jest przygotowany do pracy z klientem, w zespole projektowym, do budowania strategii komunikacji i wizerunku marki oraz zarządzania komunikacją w kryzysie wizerunkowym.
Profil kształcenia zapewnia szeroki wachlarz możliwości zatrudnienia na różnych stanowiskach (specjalista, menedżer) i w miejscach związanych z zarządzaniem marką, mediami, marketingiem, promocją, reklamą, komunikacją z klientem, szkoleniami.
Wakacje od czesnego
Rozłóż pierwsze opłaty na raty. Zapłać przy rekrutacji tylko 350 zł a resztę do 16 września 2024 r.
na studia stacjonarne przy złożeniu dokumentów i deklaracji do 31 lipca 2024 r.
na studia stacjonarne i niestacjonarne przy złożeniu dokumentów i deklaracji do 16 września 2024 r.
przy złożeniu dokumentów do 16 września 2024 r.
Proces rekrutacji
Jak zapisać się na studia we WSZOP?
To proste! Wypełnij formularz online a następnie dostarcz niezbędne dokumenty do Działu Rekrutacji. Szczegóły przebiegu procesu rekrutacji znajdziesz tutaj: