specjalność:

Marketing w internecie

kierunek:

Zarządzanie

specjalność:

Marketing
w internecie

kierunek:

Zarządzanie

Studia licencjackie

3 lata
Studia dzienne
Studia zaoczne

Atuty kierunku

  • zajęcia praktyczne i warsztaty prowadzone przez ekspertów biznesu
  • nastawienie na praktykę –warsztaty, projekty, laboratoria
  • praktyki, staże, wizyty studyjne w instytucjach właściwych dla specjalności
  • stypendium na studia zagraniczne (jeden semestr) w ramach Program Erasmus+ europejskich uczelniach partnerskich
  • kompetencje językowe – wykłady w również w języku angielskim – nastawienie na słownictwo specjalistyczne, biznesowe
  • organizacje studenckie – AZS, Koła Naukowe

Marketing w Internecie to studia dla osób odpowiedzialnych za działania marketingowe
w Internecie w każdej instytucji a także pragnących prowadzić swój własny biznes internetowy (sklep, projektowanie stron www).

Specjalność przygotowuje absolwentów do pracy związanej z promocją produktów i budowaniem marki w środowisku online z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Obejmuje zagadnienia m.in. z zakresu kontent marketingu, optymalizacji witryny internetowej pod wyszukiwarki, zasad płatnych kampanii reklamowych w sieci, influencer marketingu.

Studia licencjackie

  6 semestrów

  Studia dzienne

  Studia zaoczne

  • zajęcia praktyczne i warsztaty prowadzone przez ekspertów biznesu
  • nastawienie na praktykę –warsztaty, projekty, laboratoria
  • praktyki, staże, wizyty studyjne w instytucjach właściwych dla specjalności
  • stypendium na studia zagraniczne (jeden semestr) w ramach Program Erasmus+ europejskich uczelniach partnerskich
  • kompetencje językowe – wykłady w również w języku angielskim – nastawienie na słownictwo specjalistyczne, biznesowe
  • organizacje studenckie – AZS, Koła Naukowe

Marketing w Internecie to studia dla osób odpowiedzialnych za działania marketingowe w Internecie w każdej instytucji a także pragnących prowadzić swój własny biznes internetowy (sklep, projektowanie stron www).

Specjalność przygotowuje absolwentów do pracy związanej z  promocją produktów i budowaniem marki w środowisku online z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Obejmuje zagadnienia m.in. z zakresu kontent marketingu,  optymalizacji witryny internetowej pod wyszukiwarki, zasad płatnych kampanii reklamowych w sieci, influencer marketingu.

Niezależnie od tego czy prowadzisz własną firmę, chcesz poznać meandry dziedziny marketingu czy też chcesz podjąć zatrudnienie w agencji marketingowej, studia na specjalności Marketing w internecie dają szansę na zdobycie cennych umiejętności i kompetencji. Studia pozwalają uzyskać wiedzę z zakresu brandingu, reklamy, nowoczesnych technologii, budowania skutecznych kampanii marketingowych oraz wielu innych obszarów z dziedziny szeroko pojętego marketingu sieciowego. W toku studiów studenci zdobywają wiedzę z zakresu wykorzystywania najlepszych narzędzi do online marketingu i skutecznego prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Głównym celem realizowanym w ramach studiów licencjackich z marketingu internetowego jest przekazanie merytorycznej, aktualnej wiedzy na temat trendów marketingowych, zasad tworzenia strategii marketingowych, kreowania pozytywnego wizerunku marki w Internecie i formułowania celów biznesowych. Podejmując studia na specjalności Marketing w internecie nasi studenci zdobywają przede wszystkim wiedzę praktyczną, niezwykle istotną w życiu zawodowym. Absolwenci mają możliwość zatrudnienia, w charakterze specjalisty ds. marketingu, w agencji reklamowej, marketingowej a także w działach promocji i marketingu przedsiębiorstw. Celem studiów jest przekazanie specjalistycznej wiedzy w zakresie public relations i online marketingu. Wykładowcy naszej uczelni to specjaliści w dziedzinie marketingu. Uczestnictwo w zajęciach dydaktycznych daje możliwość zdobycia cennej wiedzy niezbędnej do wykonywania obowiązków na stanowisku specjalisty w dziale reklamy, promocji i marketingu.

Absolwenci specjalności znajdą zatrudnienie w:

  • agencjach i działach nowoczesnej promocji i reklamy,
  • agencjach reklamowych, marketingowych i PR,
  • instytucjach samorządowych i pozarządowych,
  • redakcjach portali internetowych,
  • biurach rzeczników prasowych, 
  • jednostkach organizacji społecznych,
  • działach promocji i marketingu przedsiębiorstw.

Gdzie znajdziesz zatrudnienie?

Zdjęcie dra Barbary Wolek-Kocur
dr Barbara Wolek-Kocur

– Nowa technologia nic nie dodaje ani niczego nie odejmuje. Nowa technologia wszystko zmienia.

Neil Postman

Opłaty
studia stacjonarne i niestacjonarne
opłata wpisowa
50 zł
opłata miesięczna (30 rat)
630 zł
opłata semestralna (6 rat)
3 000 zł
opłata administracyjna (płatna po zakończeniu II i IV semestru)
560 zł
całkowity koszt studiów przy opłacie semestralnej
19 120 zł
całkowity koszt studiów przy opłacie miesięcznej
20 020 zł

Wakacje od czesnego

Rozłóż pierwsze opłaty na raty. Zapłać przy rekrutacji tylko 350 zł a resztę do 16 września 2024 r.

Zniżki
bezpłatny drugi semestr studiów

na studia stacjonarne przy złożeniu dokumentów i deklaracji do 31 lipca 2024 r.
20% zniżki na drugi semestr studiów

na studia stacjonarne i niestacjonarne przy złożeniu dokumentów i deklaracji do 16 września 2024 r.
wpisowe 0 zł

przy złożeniu dokumentów do 16 września 2024 r.

Proces rekrutacji

Jak zapisać się na studia we WSZOP? 

To proste! Wypełnij formularz online a następnie dostarcz niezbędne dokumenty do Działu Rekrutacji. Szczegóły przebiegu procesu rekrutacji znajdziesz tutaj:

Skip to content