specjalność:
Marketing w internecie
kierunek:
Zarządzanie
specjalność:
Marketing
w internecie
kierunek:
Zarządzanie
Studia licencjackie
Atuty kierunku
- zajęcia praktyczne i warsztaty prowadzone przez ekspertów biznesu
- nastawienie na praktykę –warsztaty, projekty, laboratoria
- praktyki, staże, wizyty studyjne w instytucjach właściwych dla specjalności
- stypendium na studia zagraniczne (jeden semestr) w ramach Program Erasmus+ w europejskich uczelniach partnerskich
- kompetencje językowe – wykłady w również w języku angielskim – nastawienie na słownictwo specjalistyczne, biznesowe
- organizacje studenckie – AZS, Koła Naukowe
Marketing w Internecie to studia dla osób odpowiedzialnych za działania marketingowe
w Internecie w każdej instytucji a także pragnących prowadzić swój własny biznes internetowy (sklep, projektowanie stron www).
Specjalność przygotowuje absolwentów do pracy związanej z promocją produktów i budowaniem marki w środowisku online z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Obejmuje zagadnienia m.in. z zakresu kontent marketingu, optymalizacji witryny internetowej pod wyszukiwarki, zasad płatnych kampanii reklamowych w sieci, influencer marketingu.
Studia licencjackie
6 semestrów
Studia dzienne
Studia zaoczne
Atuty kierunku
- zajęcia praktyczne i warsztaty prowadzone przez ekspertów biznesu
- nastawienie na praktykę –warsztaty, projekty, laboratoria
- praktyki, staże, wizyty studyjne w instytucjach właściwych dla specjalności
- stypendium na studia zagraniczne (jeden semestr) w ramach Program Erasmus+ w europejskich uczelniach partnerskich
- kompetencje językowe – wykłady w również w języku angielskim – nastawienie na słownictwo specjalistyczne, biznesowe
- organizacje studenckie – AZS, Koła Naukowe
Marketing w Internecie to studia dla osób odpowiedzialnych za działania marketingowe w Internecie w każdej instytucji a także pragnących prowadzić swój własny biznes internetowy (sklep, projektowanie stron www).
Specjalność przygotowuje absolwentów do pracy związanej z promocją produktów i budowaniem marki w środowisku online z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Obejmuje zagadnienia m.in. z zakresu kontent marketingu, optymalizacji witryny internetowej pod wyszukiwarki, zasad płatnych kampanii reklamowych w sieci, influencer marketingu.
Zakres zagadnień realizowanych na specjalności Marketing w Internecie:
- budowanie marki w Internecie (identyfikacja wartości, kreowanie wizerunku, budowanie lojalności klientów)
- strategie komunikacji marki – tworzenie treści, monitorowania efektywności
- narzędzia stosowane w marketingu internetowym
- tworzenie reklam z wykorzystaniem IA
- opracowanie kampanii reklamowych i tworzenie relacji wsocial mediach, monitoring wizerunku marki w sieci
- strategie sprzedaży online (e-commerce)
- podstawy projektowania grafiki użytkowej oraz reklamy wizualnej w sieci
- projektowanie responsywnych stron internetowych (zgodnie z praktykami SEO oraz UX )
- strategia marketingu w Internecie – płatne kampanie reklamowe (Google Ads) oraz
- optymalizacja strony (SEO)
Absolwent specjalności marketing w Internecie jest przygotowany do pracy w działach marketingu, agencjach reklamowych, firmach konsultingowych, także może pracować jako freelancer świadczący usługi na rzecz różnych firm.
Jest przygotowany do pracy na stanowiskach:
- specjalisty ds. social media
- analityka marketingu internetowego
- specjalisty ds.e-commerce (praca na platformach sklepów internetowych krajowych i międzynarodowych)
- content manager – tworzenie, zarządzanie i promowanie treści w Internecie
- specjalisty SEO/SEM
- Budowanie marki w Internecie
- Strategia komunikacji marki
- Reklama i PR w Internecie
- Content marketing
- Strategie marketingowe
- Tworzenie stron internetowych
- Marketing w wyszukiwarkach
- Social media
- Warsztaty filmowe
sprawdź cały program studiów
Absolwent specjalności marketing w Internecie zna strategie i metody wykorzystujące narzędzia i platformy cyfrowe oraz nowoczesne technologie (AI, automatyzacja) do promowania produktów i usług.
Dodatkowo student:
- potrafi tworzyć strategie marketingowe wykorzystując potencjał Internetu
- potrafi budować trwałe relacje z klientami w środowisku on-line
- zna narzędzia i techniki promocji w Internecie i umie je stosować w mediach społecznościowych, platformach reklamowych oraz portalach
- umie budować pozytywny wizerunek marki w Internecie
- potrafi zbudować prostą stronę internetową
Marketing w internecie - studia licencjackie we WSZOP
Niezależnie od tego czy prowadzisz własną firmę, chcesz poznać meandry dziedziny marketingu czy też chcesz podjąć zatrudnienie w agencji marketingowej, studia na specjalności Marketing w internecie dają szansę na zdobycie cennych umiejętności i kompetencji. Studia pozwalają uzyskać wiedzę z zakresu brandingu, reklamy, nowoczesnych technologii, budowania skutecznych kampanii marketingowych oraz wielu innych obszarów z dziedziny szeroko pojętego marketingu sieciowego. W toku studiów studenci zdobywają wiedzę z zakresu wykorzystywania najlepszych narzędzi do online marketingu i skutecznego prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Marketing w internecie - cel studiów
Głównym celem realizowanym w ramach studiów licencjackich z marketingu internetowego jest przekazanie merytorycznej, aktualnej wiedzy na temat trendów marketingowych, zasad tworzenia strategii marketingowych, kreowania pozytywnego wizerunku marki w Internecie i formułowania celów biznesowych. Podejmując studia na specjalności Marketing w internecie nasi studenci zdobywają przede wszystkim wiedzę praktyczną, niezwykle istotną w życiu zawodowym. Absolwenci mają możliwość zatrudnienia, w charakterze specjalisty ds. marketingu, w agencji reklamowej, marketingowej a także w działach promocji i marketingu przedsiębiorstw. Celem studiów jest przekazanie specjalistycznej wiedzy w zakresie public relations i online marketingu. Wykładowcy naszej uczelni to specjaliści w dziedzinie marketingu. Uczestnictwo w zajęciach dydaktycznych daje możliwość zdobycia cennej wiedzy niezbędnej do wykonywania obowiązków na stanowisku specjalisty w dziale reklamy, promocji i marketingu.
Perspektywy zawodowe
Absolwenci specjalności znajdą zatrudnienie w:
- agencjach i działach nowoczesnej promocji i reklamy,
- agencjach reklamowych, marketingowych i PR,
- instytucjach samorządowych i pozarządowych,
- redakcjach portali internetowych,
- biurach rzeczników prasowych,
- jednostkach organizacji społecznych,
- działach promocji i marketingu przedsiębiorstw.
Gdzie znajdziesz zatrudnienie?
– Nowa technologia nic nie dodaje ani niczego nie odejmuje. Nowa technologia wszystko zmienia.
Neil Postman
Wakacje od czesnego
Rozłóż pierwsze opłaty na raty. Zapłać przy rekrutacji tylko 350 zł a resztę do 16 września 2024 r.
na studia stacjonarne przy złożeniu dokumentów i deklaracji do 31 lipca 2024 r.
na studia stacjonarne i niestacjonarne przy złożeniu dokumentów i deklaracji do 16 września 2024 r.
przy złożeniu dokumentów do 16 września 2024 r.
Proces rekrutacji
Jak zapisać się na studia we WSZOP?
To proste! Wypełnij formularz online a następnie dostarcz niezbędne dokumenty do Działu Rekrutacji. Szczegóły przebiegu procesu rekrutacji znajdziesz tutaj: